عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موسیقیدان کوچک

كي خريده؟؟؟؟؟؟

1391/9/17 1:46
نویسنده : مامان الهام
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسسسسسسسسسس سلام زندگیم  سلام عمر دوباره مامان

خیلی شیرین شدی گل پسرم حرفات کارات بامزه شدن حسابی سرگرممون میکنی با شیرین کاریات

جونم برات بگه که چند وقتیه که هر چیزی رو که تو خونه هست یا وسایلت رو میبینی میگی اینو کی خریده و تا بهت جواب ندم ول کن نیستی و همش علاقه داری که بگم پدر خریده ابروراستی چند روزپیش به مامانی گفتی مامان تو رو کی خریده   و من کلی خندیدمقهقهه و هر چقدر برات توضیح دادم متوجه نشدیسوال و حرف خودتو تکرار میکردی و من اخر تسلیم شدم گفتم مادر جون منو خریده حالا هی میای و میری میگی موهاتو کی خریده بینیتو کی خریده دستاتو کی خریده ومنم کلی به این سوالات میخندمخنده و با عشققلب جوابتو میدم

دوست دارم شاهزاده من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)