عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موسیقیدان کوچک

2كلمه جديد

1390/4/20 15:48
نویسنده : مامان الهام
213 بازدید
اشتراک گذاری

١٧/٥/٩٠سلام زندگی مامان چند روزی میشه که وقت نکردم به وبلاگت سر بزنم در گیر یک سری کار بودم نشد ببخشید.این چند روزه ٢تا کلمه یاد گرفتی.چند شب پیش طبق معمول داشتی با تلفن بازی میکردی که گوشی رو برداشتی و گفتی الو الو ومن بابایی کلی واست دست زدیم قند تو دلمون اب شد.راستی مامانی امروز ١١ ماهگیت تموم شد و پا گذاشتی تو ١٢و من خرسند از اینکه فرشته مامانی داره به ١سالگیش نزدیک میشه.قلبماچدلقک

١٨/٤/٩٠روز جمعه برده بودمت حمام وقتی داشتم با تو بازی میکردم و داشتم بهت میگفتم کلاغ چی میگه میگه غار غار و اینو چند مرتبه برات تکرار کردم و تو هم که داشتی با اون چشمهای قشنگت من نگاه میکردی  و وقتی دوباره پرسیدم گفتم کلاغ چی میگه تو گفتی غا غا مامان قربووووووووووونننننننننتتتتتتتتتتت بشههههههه قلب مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

farnoosh
23 تیر 90 21:33
ghorbone on zabonet bere farnoosh,delam zaf dare mire vase didanet