عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موسیقیدان کوچک

پسرم موفق شد

1391/7/11 15:14
نویسنده : مامان الهام
158 بازدید
اشتراک گذاری

عشق ماماني بلاخره امروز بدون گريه از من جدا شدي تبريك ميگم بهت كه تونستي زود وفق بدي خودتو و من  رو از اون نگراني در بياري

خيلي خيلي خوشحالم  كه تونستم كه با حرفام بهت اعتماد بدم كه من تو رو ترك نميكنم و هميشه كنارتم.و با خريدن  يه هديه كه دادم به مربيت كه بهت بده و گفتي اله ديا برام هريده وخيلي خوشحال شدي. روزي كه بهت گفتم ماماني تو بري مهد من بعد از ظهر ميام دنبالت مثل روزاي قبل ماماني مياد با هم ميريم و خوشحال شدي و رفتي ديروز خودت رفتي تو مهد ولي وقتي گفتم برو گفتي كيفمو بده تا گرفتي من رو ديدي زدي زير گريه و رفتي بالا خيلي خوب بود كه چون خودت با پاي خودت رفتي تو بدون اينكه مثل روزاي قبل تو بغلم چسبيده باشي .و امروز هم كه خودت رفتي تووبه قول خودت يه پيتيتو اونجا هست و من برات سكه انداختم و تو سوار شدي و بعدشم كه اومدي پايين بهم گفتي كيفمو بده خيلي حواست به كيفت هست و گفتي برم بالا و باي باي كردي وبهم گفتي بعداز ظهر مياي منم گفتم بله عزيزم و خودت رفتي بالاو ماماني رو خوشحال كرديييييييييييييييييييييييييييييي

دوست دارم نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

علامه کوچولو
11 مهر 91 15:18
سلام علی جون موفقیتت مبالک
بهترین راه افزایش بازدید وبلاگ
11 آبان 91 19:48
با سلام اگر شما صاحب وبلاگ یا سایت هستید اگر می خواهید بازدید وب خود را به مرور زمان افزایش دهید بهترین راه عضویت در لینک باکس بهترین است. بدین صورت که کد لینک باکس را در جایی ازسایت یا وبلاگ خود بگزارید و سپس لینک خود را ثبت نمایید. و لینک شما در تمام لینک باکس های ما ثبت می شود. و با کلیک کاربران دیگر سایت بر روی ادرس شما به سایت شما انتقال پیدا می کنند. و به مرور زمان بازدید قابل توجه ای پیدا خواهید کرد. با تشکر HTTP://BOX.BEHTARINBOX.IR اگر هم مایل به تبادل لینک با وبلاگ من هستید به این ادرس مراجعه فرمایید. HTTP://ASGHARI102.MIHANBLOG.COM/ این پیام ها فقط برای وبلاگ های منتخب نی نی بلاگ ارسال شده است که با ثبت نام شما در این لینک باکس بقیه دوستان کوچولوی ما در دیگر سیستم های وبلاگدهی از مطالب شما استفاده نمایند.