عليعلي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موسیقیدان کوچک

علي نگوبلا بگو

1391/7/26 1:50
نویسنده : مامان الهام
155 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولو من سلام

جوجو خیلی بلایییییییییییی تو به خدا یه کارای میکنی که ادم شاخ در میاره .

کاملا حرف میزنی ٢ساله مامانی چند روزیه که هرکسیو میبینی میگی اسمت چیه از منم زیاد میپرسی هی میگی مامانی اسمت چیه؟یا امروز تو تاکسی به اقای راننده میگفتی اگای راننده اسمت جیه؟ .جدیدا هم تا کار اشتباهی میکنی من ناراحت میشم زود میای پیشم و میگی مامان علی دوشت داله و هی مامانو بوس میکنی صورت مامانو میگیری تو دستات.  تازه یاد گرفتی میگی خسته نباشی و تا بابایی از سر کار میاد میدوی میری تو بالکن و از اونجا سلام میدی و میگی هسته نباشی بابایی

امشب هم سر یه موضوعی من از دستت حسابی ناراحت شدم و تو هی امدی زبون ریختن و عذر خواهی و میگفتی علی حباسش نبود  دول میدم ببشید ....و من رفتم تو اشپزخونه و تو ٥ دقیقه بعدش امدی پیشم ومنم داشتم ظرف میشستم و پیشم وایسادیو گفتی هسته نباشی مامانی قلبماچقربونت برم مامانیییییییییییییییییییییی که این همه بلا شدی تو و بلدی زودی ادمو گول بزنی تو دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم  نفسی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)